ا

سخنی  با شما عزیزان

شرکت بیمه سامان در اسفندماه سال 1383 به منظور انجام انواع معاملات مربوط به امور بیمه‌های بازرگانی در رشته بیمه‌های اشیاء، مسئولیت و اشخاص با سرمایه 200 میلیارد ریالی منقسم به 200 میلیون سهم با ارزش اسمی یک هزار ریالی مجوز فعالیت خود را از بیمه مرکزی گرفت و به‌عنوان ششمین عضو گروه مالی سامان در اداره ثبت شرکت‌ها به شماره 241059 به ثبت رسید. بانک سامان، شرکت سرمایه‌گذاری بانک سامان، شرکت ایران و غرب، شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به همراه جمعی از اشخاص حقیقی و حقوقی با سوابق طولانی در صنعت بیمه، صنایع مالی و تولیدی اعضای هیأت مؤسس شرکت بیمه سامان را تشکیل می‌دهند. ترکیب سهامداران شرکت بیمه سامان با داشتن 1500 سهامدار شامل 42 درصد اشخاص حقوقی و 58 درصد اشخاص حقیقی است. بنیانگذاران و مدیران این شرکت سالهاست که از دست‌اندرکاران با تجربه صنعت بیمه می‌باشند که با یک چنین متاع ارزشمندی قدم در این راه گذاشته‌اند و امروزه تجربه آنان در سایه بیمه سامان تبلور یافته است. اعضای هیأت مدیره به‌منظور جلب رضایت مشتریان و ارائه سرویس مطلوب به بیمه‌گذاران در انتخاب مدیران میانی و دیگر پرسنل بیمه سامان اقدام به جذب نیروهایی متخصص و مجرب در امور بیمه‌ای با هدف مشترک ایجاد تحول کیفی در صنعت بیمه نمودند. این نیروها بر این باورند که با استفاده از آخرین دانشها و ابزارهای حرفه‌ای و اعتقاد بر اصل مشتری‌مداری تمامی نیازهای بیمه‌ای مشتریان را شناسایی کرده و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید. با به‌کارگیری مجموعه عوامل فوق مرحله‌ای جدید در ارائه خدمات به مشتریان را در صنعت بیمه آغاز نموده‌ایم. این تنها یک ادعا نیست بلکه یک تعهد اخلاقی است که با یاری خداوند، حمایت بیمه‌شدگان و تلاش ما، قطعاً تحقق‌پذیر خواهد بود.

ارزش ها

  • خلاقیت و نوآوری: فکر کردن خارج از چهارچوب‌های مرسوم و داشتن شهامت و جسارت و جرأت و آمادگی برای تغییر
  • سرعت و دقت: احساس فوریت و ضرورت در انجام فعالیت‌ها به‌طور دقیق تعهد و مسئولیت: احساس مسئولیت در انجام مؤثر و کارای فعالیت‌ها
  • دانش و آگاهی: توسعه علم و تسهیم آن با دیگران و به‌کارگیری آن فروتنی و تواضع: هم‌سطح دیدن خود با دیگران و برای خود برتری خاصی قائل نبودن
  • صبر و شکیبایی: بالا بردن آستانه تحریک و افزایش خودکنترلی
  • تمامیت وحمایت: با تمام وجود حضور داشتن در راستای قصد و پشتیبانی کردن از افراد در راستای دستیابی به قصدشان
  • پذیرش و شفافیت: پذیرفتن شرایط و موقعیت افراد همانطور که هستند و وضوح و روشنی هرآنچه فکر می‌کنیم، عمل می‌کنیم و می‌گوییم
  • ادب و نزاکت: مشعوف نمودن مشتریان با حفظ ارزش و حرمت و جایگاه و منزلت انسانی مشتری و ارج نهادن به نیازهای وی و تأمین این نیازهاارزش‌هایی که به آن معتقدیم بهترین الگو برای نیل به آرمان، ماموریت و اهداف سازمانی ما است و این ارزش‌ها سرلوحه همه فعالیت‌های ماست.
  • حمایت کنندگان گروه آتیه سازان

    سرکار خانم بهاره میرباقری، آقایان مهدی ادریسی، حمید اربابی فرد، شاهرخ شاهمرادی ، مهدی نادرپور، حامد محسنی، حامد ساجدی، حسین زارعی، سید نواب رضایی، مهران بارزمان،محمد قریشی ، صمد سعیدی


    نمایندگی آتیه سازان در گچساران

    محسن محمدی